صفحه اصلی | درباره ما | تبلیغات  | تماس با ما

فارسی | العربی | English

بانک‌های خوزستان تسهیلات مشاغل خانگی را تا آبان‌ماه پرداخت کنند

بانک‌های خوزستان تسهیلات مشاغل خانگی را تا آبان‌ماه پرداخت کنند

بانک‌های خوزستان تسهیلات مشاغل خانگی را تا آبان‌ماه پرداخت کنند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان بر ضرورت ارایه تسهیلات بانکی به صاحبان کسب و کارهای خانگی در ماه جاری و آبان ماه تاکید کرد.

علی اکبر حسینی محراب امروز، ۸ مهرماه در پایان جلسه شورای اشتغال استان، اظهار کرد: امسال در استان خوزستان باید حدود ۶۹ هزار شغل ایجاد شود که در فواصل مختلف رصد و پیگیری می‌شود.

وی افزود: چندین دستگاه اجرایی در این بخش آمار و اعداد خوبی داشتند اما برخی دیگر عملکرد ضعیفی داشتند که حتما باید مورد بررسی قرار گیرد و اطلاع داده شود که توان اجرای تعهدات خود را نداشته‌اند و حتماً تذکر و برخورد لازم انجام شود تا جریان اشتغال رشد داشته باشد.

به گزارش ایسنا، حسینی محراب در خصوص اعتبارات کسب و کارهای خانگی، عنوان کرد: کسب و کارهای خانگی بیشتر در اطراف شهر، محلات شهری و روستاها است که اشتغالی مولد است. راه‌اندازی کار تولیدی در کنار خانواده، نیاز دارد که تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اختیار آن قرار داده شود.

وی ادامه داد: به غیر از سه بانک که عملکرد رضایت بخشی داشتند مابقی بانک‌ها عملکرد مناسبی نداشتند و تذکر لازم داده شد و قرار شد حتما تا پایان ماه جاری و آبان ماه، تسهیلات در اختیار متقاضیان دارای پرونده قرار گیرد.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم در نیمه دوم سال که فعالیت تولیدی در استان رنگ و رونق بیشتری دارد بتوانیم با ارایه وام ارزان قیمت به چرخه تولید کمک کنیم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *