صفحه اصلی | درباره ما | تبلیغات  | تماس با ما

فارسی | العربی | English

آیین رونمایی از مستند «برای خواهرامون» برگزار شد/ قرائت پیام مسعود پزشکیان

آیین رونمایی از مستند «برای خواهرامون» به کارگردانی هادی محمدپور صبح امروز (سه‌شنبه) در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار و پیام دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در این مراسم قرائت شد.
آیین رونمایی از مستند «برای خواهرامون» برگزار شد/ قرائت پیام مسعود پزشکیان

آیین رونمایی از مستند «برای خواهرامون» برگزار شد/ قرائت پیام مسعود پزشکیان

به گزارش ایلنا، آیین رونمایی از مستند «برای خواهرامون» پیرامون زندگینامه شهید دریادار دوم تکاور ناصر فراهانی به کارگردانی هادی محمدپور، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش، خانواده‌ معظم شهید فراهانی و دیگر مسئولان ارتش در مرکز همایش های شهید سپهبد صیاد شیرازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

همچنین در این آیین پیام دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران قرائت شد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُوْلَـٰٓئِکَ ٱلَّذِینَ ٱمۡتَحَنَ ٱللَّهُ قُلُوبَهُمۡ لِلتَّقۡوَىٰ

بی شک شهادت در مکتب اسلام گوهری گران قدر و مدالی پر افتخار است که خداوند بهترین و رستگارترین بندگان خود را ارزانی می‌دارد.

تکریم مقام شهید و شهادت مصداق تعظیم شعائر الهی است. شهدا همه تعلقات‌شان را از خود بریدند و خود را مسافر آسمان کردند تا گذرگاه بودن دنیا را اثبات کرده و راز آزادی را در بردین از خویشتن ثبت نموده باشند.

شهدا از نخستین کسانی بودند که مسیر ترسیم شده از سوی امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی را پیمودند و خون آنان همواره چراغ راه ما برای پیمودن این مسیر نورانی است.

پیام شهدا به خدمتگزارن کشور خدمت خالصانه و بازکردن گره های زندگی مردم با اتکا به خداوند و تکیه بر داشته ها و توانمندی های داخلی کشور است.

شهید ناصر فراهانی اسطوره‌ای فراموش نشدنی در تاریخ نبرد خرمشهر بوده و از اولین شهدای نیروی دریایی است که در اوایل جنگ تحمیلی به همراه برخی از همرزمان خود در جریان پاسداری از پهنه آبی میهن اسلامی در برابر رژیم صدام جانفشانی کرد و این افتخار دیگری است بر تارک زرین آذربایجان همیشه قهرمان، یاد و نامش همیشه پر رهرو باد.

در پایان این آیین از خواهر معظم شهید فراهانی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

دریادار دوم تکاور شهید ناصر فراهانی اهل شهر خوی و از نخستین رزمندگان مدافع شهر خرمشهر بود که در تاریخ 17 مهرماه 1359 در یک عملیات تجسسی به درجه رفیع شهادت نائل آمد

 

منبع : ilna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *