مدیرمحتوایی سکوی عماریار گفت: در نمایشگاه رصتا، پلتفرم‌ها به عنوان بازوان اصلی صنعت نمایش خانگی و ساترا به عنوان ناظران صنعت، با عیب‌یابی مشکلات اکوسیستم و حل آنها می‌توانند به ارتقای صنعت کمک کنند.
رصتا فرصتی برای اشتراک‌گذاری تجربه‌ها / می‌توان مشکلات اکوسیستم را عیب‌یابی و حل کرد

رصتا فرصتی برای اشتراک‌گذاری تجربه‌ها / می‌توان مشکلات اکوسیستم را عیب‌یابی و حل کرد

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، بهنام خان‌محمدی مدیر محتوایی عماریار درخصوص نقش نمایشگاه رصتا در ارتقای صنعت نمایش خانگی گفت: همین که پلتفرم‌ها در چنین نمایشگاهی فرصت عرضه محصولات، توانمندی‌ها، دانش و تجربیات خودشان را به سازمان‌ها، شرکت‌ها، متخصصان و حتی سایر پلتفرم‌های این صنعت پیدا می‌کنند، گام موثری در ارتقای صنعت است؛ چراکه در این رویدادها مشورت‌خواهی، هم‌افزایی، شناسایی افراد مرتبط و غیره اتفاق می‌افتد. 

وی افزود: در این موقعیت پلتفرم‌ها به عنوان بازوان اصلی صنعت و ساترا به عنوان ناظران صنعت، با عیب‌یابی مشکلات اکوسیستم و حل آنها می‌توانند به ارتقای صنعت کمک کنند. 

خان‌محمدی معتقد است که در چنین رویدادهایی تولیدکننده محتوا و توزیع‌کننده، می‌توانند همدیگر را پیدا کنند، محصول به مخاطب هدف برسد و چرخه صنعت تکمیل شود. وی در این باره توضیح داد: همین که این نمایشگاه بتواند به تکمیل این چرخه تولید، توزیع و مصرف کمک کند یعنی به خودی خود به ارتقای صنعت کمک کرده است. 

مدیر محتوایی عماریار درباره هدف از شرکت در این رویداد عنوان کرد: اولین هدف ما پیدا کردن پلتفرم‌های هم‌سو با عماریار است که براساس دغدغه‌های مشترک فعالیت می‌کنیم تا بتوانیم با آن‌ها به هم‌افزایی برسیم. حالا این هم افزایی در حوزه‌های مختلف از تولید مشترک گرفته تا تبلیغات و غیره معنا پیدا می‌کند. 

وی ادامه داد: دومین هدف ما عرضه عماریار به‌عنوان پلتفرم قابل اعتماد به تولیدکنندگان محتواست؛ مخصوصا آثار مستند و کوتاه چراکه عماریار یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌هایی است که دغدغه انتشار این نوع تولیدات را دارد. 

خان‌محمدی در پاسخ به این سوال که برگزاری رویدادهای این چنین چقدر در انتقال تجربه و هم‌افزایی بین سکوها نقش خواهد داشت، بیان کرد: قطعا در چنین رویدادهایی است که پلتفرم‌ها می‌توانند همدیگر را پیدا کنند، نیازهایی که دارند به یکدیگر عرضه کنند تا با توان سایر پلتفرم‌ها آن نیاز را مرتفع کرده، نقاط قوت و توانمندی‌های خود را به سایر پلتفرمها عرضه کنند. در واقع بتوانند حلال مشکلات آنها باشند و تجربیاتی که در حل مشکلات مشابه داشتند به اشتراک بگذارند. علاوه بر این دانش و دانسته‌های خود را با اشتراک‌گذاری بالا ببرند و در کل در رقابت با پلتفرم‌های بزرگ همراه و هم‌قدم شوند. اینجاست که رصتا و صدالبته کمک خود ساترا می‌تواند نقش پر رنگی داشته باشد. 

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود.

منبع : ilna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *