صفحه اصلی | درباره ما | تبلیغات  | تماس با ما

فارسی | العربی | English

مزایای خرید اینترنتی طلا برای عید نوروز

شلوغی و ترافیک خیابان‌ها و ازدحام در مراکز خرید یکی از عواملی است که خرید اینترنتی طلا برای عید نوروز را برای ما جذاب می کند. در این مقاله با معرفی سایت زر به بررسی مزایای خرید اینترنتی طلا برای عید نوروز پرداخته ایم.
مزایای خرید اینترنتی طلا برای عید نوروز

مزایای خرید اینترنتی طلا برای عید نوروز

سنت عیدی دادن یکی از ماندگارترین و زیباترین سنت‌های ما ایرانیان محسوب می‌شود و زیورآلات طلا می‌توانند بهترین و ارزشمندترین هدیه برای عید نوروز محسوب شوند. از طرف دیگر سنت نو شدن و خرید لباس و زیورآلات هم یکی از سنت‌های رایج نوروزی است و برخی از افراد به خصوص خانم‌ها در روزهای باقی‌مانده سال به سراغ خرید جواهرات جدید می‌روند. امکان افزایش قیمت طلا بعد از عید نوروز هم یکی از مواردی است که باعث می‌شود تقاضا برای خرید طلا در روزهای آخر سال بسیار زیاد و افراد زیادی جهت خرید طلا برای عید روانه بازارها و پاساژهای طلا و جواهر شوند.

اما خرید سنتی طلا و جواهرات به خصوص در روزهای آخر سال با توجه به شلوغی فروشگاه‌ها و ترافیک شب عید ممکن است کاری خسته‌کننده باشد. سفارش و خرید اینترنتی طلا جایگزینی فوق‌العاده برای خرید سنتی و حضوری طلا و جواهرات است. در این مطلب قصد داریم با بررسی مزایای خرید آنلاین طلا برای عید نوروز و نکات مهمی که در خصوص خرید اینترنتی طلا و جواهرات وجود دارد را برایتان شرح دهیم؛ همراه ما باشید.

مزایای خرید آنلاین طلا برای عید نوروز

تا چند سال قبل کمتر کسی برای خرید طلا و جواهرات به سراغ روشهای آنلاین می‌رفت اما امروزه با گسترش فروشگاه‌ها و گالری‌های آنلاین معتبر تقاضا برای خرید آنلاین طلا و جواهرات افزایش چشم‌گیری یافته است برای مثال اگر به کسی میگفتیم که می شود یک مدل گوشواره طلا جدید یا سایر زیورآلات جواهر را اینترنتی خرید همه با تعجب به شما نگاه می کردند و اولین سوال آنها این بود چه‌طور اطمینان می کنی؟

صرفه‌جویی در زمان با خرید اینترنتی طلا

شلوغی و ترافیک خیابان‌ها و ازدحام در مراکز خرید همواره یکی از مشکلات خرید عید بوده است. مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی طلا و جواهر خرید طلای عید را بسیار آسان‌تر می‌کند و دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف رفت‌وآمد یا گشت‌وگذار در مراکز خرید شلوغ و پر ازدحام کنید. بی شک در ازدحام و شلوغی که در مراکز خرید وجود دارد احتمال این که بتوانید مغازه‌های بیشتری را بگردید و از مدل‌های متنوع‌تری بازدید کنید کمتر است.

امکان خرید طلا در هر ساعتی از شبانه‌روز

خرید آنلاین امکان خرید طلا در هر ساعتی از شبانه‌روز را فراهم می‌کند، با توجه به این اکثر افراد در آستانه عید نوروز مشغول رسیدگی به کارهای عقب‌مانده‌ی آخر سال، خانه‌تکانی، خرید مایحتاج عید نوروز و… هستند ممکن است نتوانید برای رفتن به بازار و خرید طلا و جواهر وقت مناسبی پیدا کنید؛ امکان خرید آنلاین طلا در هر ساعتی از شبانه‌روز وجود دارد و شما می‌توانید هر زمان که اوقات فراغتی پیدا کردید با گشت‌وگذار در فروشگاه‌های مجازی مدل‌های متنوع جواهرات و زیورآلات طلا را مشاهده کرده و خرید طلا برای عید نوروز را انجام دهید.

امکان انتخاب و بررسی مدل‌های متنوع

هنگام خرید سنتی طلا باید به بازارها و فروشگاه‌های طلا و جواهرات مراجعه کنید و مدل‌ها را از ویترین مغازه‌ها تماشا کنید؛ در این حالت حتی اگر مغازه‌های بسیاری را هم بازدید کنید باز هم ممکن است تنوع مدل‌هایی که مشاهده می‌کنید، چندان زیاد نباشد. در فروشگاه‌های اینترنتی فروش طلا و جواهر می‌توانید با مشاهده دسته‌بندی محصولات دقیقاً به دنبال همان محصولی بگردید که مد نظرتان است؛ به‌عنوان‌مثال اگر به دنبال یک گوشواره طلا جدید می‌گردید یا می‌خواهید یک مدل انگشتر طلا زنانه جدید را به عنوان هدیه انتخاب کنید، می‌توانید در دسته‌بندی محصولات، تنها دسته‌بندی‌های مربوط به محصول مد نظرتان را بگردید و اگر از مدل‌های یک فروشگاه خوشتان نیامد در کمتر از چند دقیقه می‌توانید سایت یک فروشگاه جدید را باز کنید و مدل‌های بیشتری را ببینید.

مزایای خرید اینترنتی طلا برای عید نوروز

خرید اینترنتی طلا امن‌تر از خرید حضوری

خرید اینترنتی طلا به‌مراتب امن‌تر از خرید سنتی طلا و جواهرات است. زمانی که شما به مغازه طلافروشی مراجعه می‌کنید و طلا می‌خرید باید این قطعه ارزشمند و گرانقیمت را تا خانه‌تان حمل کنید؛ با توجه به تعدد موارد کیف‌قاپی و دزدی در خیابان‌ها به خصوص در روزهای باقیمانده سال، حمل طلا در خیابان چندان امن نخواهد بود. اکثر فروشگاه‌های اینترنتی معتبر طلا و جواهرات پیک‌های مخصوصی برای حمل طلا و جواهرات دارند و برای ارسال بین‌شهری طلا از مطمئن‌ترین روش‌های پستی استفاده می‌کنند در نتیجه می‌توانند با امنیت بیشتری جواهرات و زیورآلات طلا را به منزل شما برسانند.

نکات مهم برای خرید اینترنتی طلا

اگر قصد دارید خرید طلا برای عید را به صورت آنلاین انجام دهید باید حتماً به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی کاملاً معتبر بروید. دارابودن نماد اعتماد الکترونیکی یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید آنلاین طلا باید در نظر بگیرید.خرید طلا از صفحات اینستاگرامی و فروشگاه‌هایی که فاقد نماد اعتماد الکترونیکی هستند به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود. فروشگاه‌های معتبر طلا و جواهرات علاوه بر نماد الکترونیکی باید مجوزهای لازم را نیز از اتحادیه فروشگاه‌های طلا و جواهر دریافت کرده باشند.

دارابودن درگاه بانکی معتبر دومین موردی است که برای خرید آنلاین طلا باید به آن توجه کنید. تمامی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر برای خرید آنلاین مشتریان از درگاه‌های متصل به بانک‌های طرف قراردادشان استفاده می‌کنند. فروشگاه‌هایی که از مشتریانشان می‌خواهند واریز مبلغ خرید را به صورت کارت به کارت انجام دهند، فاقد وجاهت قانونی برای فروش آنلاین هستند. پیش از خرید طلا از فروشگاه‌های اینترنتی حتماً قوانین و مقررات موجود در سایت را مطالعه کنید؛ با توجه به این که جواهرات و زیورآلات طلا بسیار ارزشمند و گران‌قیمت هستند، آشنایی با شرایط دقیق خریدوفروش طلا، ضمانت، گارانتی و شرایط مرجوع کردن محصول اهمیت بسیار زیادی دارد.

فاکتور معتبر یکی از دیگر مواردی است که برای خرید آنلاین طلا باید به آن توجه کنید. چنانچه طلای خریداری شده فاکتور معتبر نداشته باشد نمی‌توانید آن را بفروشید یا مرجوع کنید. در زمان خرید انگشتر، دستبند، النگو و زنجیر طلا حتماً قبل از انتخاب و سفارش نهایی سری به جدول اندازه‌گیری بزنید و سایز انگشت، گردن و مچ دستتان را مشخص کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

پس از این که جواهرات و زیورآلات طلا به دستتان رسید حتماً اندازه و کیفیت ساخت طلا را به‌دقت بررسی کنید. محصولی که به دستتان رسیده حتماً باید با سفارشی که در سایت ثبت کرده‌اید همخوانی داشته باشد؛ در این صورت محصول را مرجوع کنید.

خرید طلای سفارشی ساز برای عید نوروز؛ یک گزینه‌ی فوق‌العاده

امکان سفارشی‌سازی در جواهرات و زیورآلات طلا یکی از گزینه‌های فوق‌العاده جهت خرید طلا برای عید محسوب می‌شود. احتمالاً برایتان پیش‌آمده که برای خرید جواهرات یک مدل را در ذهن دارید؛ اما هر چه در ویترین مغازه‌ها یا سایت‌های فروشگاهی به دنبال مدل مد نظرتان می‌گردید آن را پیدا نمی‌کنید. در چنین مواقعی خرید جواهرات طلای سفارشی ساز می‌تواند شما را به مدل جواهر محبوبتان برساند. سایت طلا و جواهرات زر به آدرس اینترنتی zar.ir یکی از فروشگاه های ساخت زیورآلات و جواهرات سفارشی طلا و جواهر است. در پنل فروشگاهی این سایت اطلاعات کامل و جامعی در خصوص مشخصات جواهرات ارائه شده و شما می‌توانید با توجه به نرخ روز طلا و سنگ جواهر قیمت مدل‌های مورد پسندتان را طبق سلیقه‌تان کاهش یا افزایش دهید.

مزایای خرید اینترنتی طلا برای عید نوروز

یکی از دیگر ویژگی‌های خاص این سایت این است که شما می‌توانید نگین جواهرات مد نظرتان را با توجه به نوع سنگ و جواهر محبوبتان تغییر دهید. چنانچه قصد خرید و سفارش جواهرات خاص و منحصربه‌فرد شخصی‌سازی شده را هم داشته باشید می‌توانید ایده‌های شخصی‌سازی طراحی جواهر را از طریق شماره‌ همراه 09121598419 و شماره‌های 02188641503 و 02188641504 در میان بگذارید و پس از کسب راهنمایی‌های لازم در خصوص مشخصات و قیمت اقدام به سفارش جواهر موردنظرتان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *