صفحه اصلی | درباره ما | تبلیغات  | تماس با ما

فارسی | العربی | English

سفرمارکت؛ مرجع خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت در سفرمارکت که بزرگترین Marketplace سفر در ایران است و پشتیبانی عالی آن، دلیل اصلی انتخاب و اعتماد کاربران به این پلتفرم است، امکان پذیر است.
سفرمارکت؛ مرجع خرید بلیط هواپیما

سفرمارکت؛ مرجع خرید بلیط هواپیما

سفرمارکت یک بازارگاه گسترده‌ی اینترنتی است که به شما امکان می‌دهد در کمترین زمان ممکن، بهترین بلیط را پیدا کرده و با پرداخت کمترین هزینه، آن را خریداری کنید. همچنین علاوه بر پشتیبانی همه‌روزه، حق انتخاب از بین سایت های تخصصی، سفرمارکت را به مرجع خرید بلیط هواپیما از 44 سایت معتبر تبدیل کرده است.

6 مزیت رزرو بلیط هواپیما از سفرمارکت

  • امکان خرید اقساطی بلیط هواپیما

برای سفر با هواپیما نیازی نیست تمام هزینه را یک‌جا پرداخت کنید. با خرید قسطی می‌توانید از سایت‌های پذیرنده وام دریافت کنید و هزینه‌ی انواع بلیط داخلی و خارجی را از طریق کیف پول سفرمارکت، به‌صورت اعتباری بپردازید؛ کافی است هنگام خرید از سایت، فروشندگانی را انتخاب کنید که نشان «پرداخت اعتباری» دارند.

  • مقایسه‌ی قیمت‌ همه فروشنده ها با یک کلیک

صرف‌نظر از هزینه‌ای که برای بلیط هواپیما می‌کنید، تمامی مسافران یک پرواز خدمات مشابه و کیفیت پرواز یکسانی را تجربه می‌کنند. اختلاف قیمت میان بلیط‌های هواپیما به آژانس‌های هوایی برمی‌گردد. فروشندگان مختلف مقدار مشخصی سود و کمیسیون برای بلیط‌های هواپیما در نظر می‌گیرند؛ دراین‌بین آژانس‌هایی که سود کمتری دارند بلیط هواپیما را با نرخ پایین‌تری به فروش می‌رسانند.

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید بلیط ارزان هواپیما، بررسی بلیط‌های چندین آژانس است. در سایت سفرمارکت که یک مارکت پلیس (بازارگاه) فروش بلیط است می‌توانید بلیط‌های 44 آژانس معتبر را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزانترین بلیط را خریداری کنید.

  • تقویم قیمتی

با دسترسی به تقویم قیمتی می‌توانید در عرض چند ثانیه بهترین روز برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید. در این تقویم، قیمت بلیط در روزهای مختلف به شما نمایش داده می‌شود تا ببینید ارزان ترین پرواز در هر روز چه قیمتی دارد. در این تقویم کمترین قیمت‌ها در کل بازه یک ماهه با رنگ سبز مشخص شده‌اند.

  • گسترده‌ترین پوشش پروازی

در سایت سفرمارکت می‌توانید به طور همزمان بلیط همه‌ی فروشندگان را پیش روی خود داشته باشید و از بین آن‌ها، مناسب‌ترین را انتخاب کنید؛ البته با فیلترهای جستجو می‌توانید ایرلاین، توقف ها، نوع بلیط، قیمت و موارد دیگر را بر اساس نیاز خود مشخص کنید.

  • پشتیبانی در ۷ روز هفته

علاوه‌برآن که تمامی فروشندگان در سایت سفرمارکت پشتیبانی مخصوص به خود را دارند، سفرمارکت نیز با پشتیبانی همه‌روزه‌ی خود امکان داشتن خریدی مطمئن و بی‌دغدغه را به کاربران خود می‌دهد. تمامی سایت‌های موجود در سفرمارکت ملزم به رعایت قوانین ما هستند و در صورت بروز مشکل در خرید می‌توانید به پشتیبانی سفرمارکت اطلاع دهید.

  • اعتبارسنجی عرضه‌کنندگان

تنها فروشندگانی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای رسمی از نهادهای ناظر بر صنعت سفر و گردشگری مانند سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت گردشگری کشور باشند امکان نمایش و فروش بلیت هواپیما در سفرمارکت را دارند.

آموزش خرید بلیط هواپیما ارزان از سفرمارکت

سفرمارکت؛ مرجع خرید بلیط هواپیما

یکی از بهترین ویژگی‌های سایت سفرمارکت، آسان بودن کار با آن و دردسترس‌بودن انواع فیلترها برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما است. در ادامه به شما توضیح می‌دهیم چطور در چند مرحله و به‌سادگی خرید آنلاین بلیط هواپیما انجام دهید:

  1. با گوشی موبایل یا لپ‌تاپ وارد سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت شوید.
  2. گزینه‌ی «بلیط هواپیما» را انتخاب کنید.
  3. در صفحه‌ی باز شده، مبدأ و مقصد، تاریخ سفر و همچنین تعداد مسافران را وارد کنید.
  4. پس از اتمام جست‌وجو فهرستی در مقابل خود می‌بینید که به ترتیب از ارزانترین بلیط هواپیما تا گران‌ترین مرتب شده است. پس از بررسی مواردی مانند قیمت بلیط‌ها و شرکت هواپیمایی و پیدا کردن بلیط مناسب، گزینه‌ی «خرید» را انتخاب کنید.
  5. در این مرحله لیست تمام فروشندگانی را خواهید دید که آن بلیط را عرضه می‌کنند. با انتخاب فروشنده‌ی موردنظرتان وارد سایت آن فروشنده می‌شوید.
  6. در این مرحله با پرداخت مبلغ بلیط، آن را خریداری کنید.
  7. حال می‌توانید فایل حاوی بلیط را از سایت دانلود کنید. بلیط به نشانی پست الکترونیک شما نیز ارسال می‌شود.

حتماً پیش از قطعی کردن بلیط در سایت فروشنده، قوانینی نظیر بار مجاز و شرایط کنسلی را بررسی کنید. لازم به ذکر است اگر برای خرید بلیط در هر مرحله‌ای به مشکل برخوردید می‌توانید با پشتیبانی سفرمارکت به شماره‌ی ۹۶۶۲۱۶۶۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

استرداد بلیط هواپیما

اگر پس از خرید بلیط از سفرتان منصرف شده‌اید، می‌توانید با ثبت درخواست کنسلی، فرایند استرداد بلیط را طبق قوانین کنسلی هر پرواز طی کنید. در نظر داشته باشید که ممکن است برخی از بلیط‌های چارتر هواپیما امکان کنسلی را به خریداران خود ندهند؛ بنابراین حتماً هنگام خرید از هر فروشنده، شرایط کنسلی آن بلیط را بررسی کنید.

انواع بلیط هواپیما سفرمارکت و تفاوتشان با یکدیگر

بلیط‌های هواپیما بسته به فروشنده و زمان به فروش رسیدن به اسامی مختلفی شناخته می‌شوند:

  • بلیط سیستمی: بلیط‌های سیستمی توسط ایرلاین‌ها (نظیر ماهان ایر، ایران ایر، آتا و …) به سایت‌های فروشنده ارائه می‌شوند. این بلیط‌ها معمولاً در طول سال نوسان قیمت چندانی ندارند و مشمول قوانینی نظیر کنسلی می‌شوند.
  • بلیط چارتر: بلیط‌های چارتری ابتدا توسط شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی از ایرلاین‌ها خریداری می‌شوند؛ سپس آن شرکت هواپیمایی بلیط را تحت عنوان بلیط چارتر به مسافران می‌فروشد. بلیط‌های چارتری اغلب نوسان قیمت بیشتری دارند؛ به‌طوری‌که در ماه‌های اوج سفر قیمت بالاتری دارند.
  • بلیط لحظه آخری: این بلیط‌ها در چند ساعت یا حتی چند دقیقه مانده به زمان پرواز به فروش می‌رسند. شرکت‌های فروشنده‌ی بلیط برای جلوگیری از ضرر مالی و خالی نماندن صندلی‌ها در پرواز، قیمت بلیط را تا جای ممکن کاهش می‌دهند؛ بلیط لحظه آخری اغلب ارزانترین بلیط هواپیما است.

قیمت بلیط هواپیما

هزینه‌ی بلیط به عوامل مختلفی بستگی دارد، ازجمله:

  • تاریخ و زمان پرواز: قیمت بلیط هواپیما در طول سال و باتوجه‌به تعداد متقاضیان خرید بلیط تغییر می‌کند؛ برای مثال احتمالاً پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما به مقصد مشهد که شهری سردسیر است در زمستان راحت‌تر از تابستان باشد.
  • فاصله مبدأ و مقصد: مسافت میان مبدأ و مقصد یکی از اصلی‌ترین عوامل در تعیین قیمت بلیط هواپیما است. هرچه فاصله‌ی دو شهر بیشتر باشد، قیمت بلیط نیز بیشتر می‌شود.
  • کلاس پرواز: صندلی‌های هواپیما در سه دسته‌ی اکونومی (اقتصادی)، فرست کلاس و بیزینس کلاس به فروش می‌رسند. خدماتی که به مسافران فرست و بیزینس کلاس ارائه می‌شود بیشتر از اکونومی است. اغلب بلیط‌های رایج در کشور ما در دسته‌ی اکونومی هستند.

رزرو بلیط هواپیما همه ایرلاین های ایرانی و خارجی

بلیط هواپیما همه ایرلاین های ایرانی و هر ایرلاین خارجی که پروازهایش توسط آژانس‌ها و سایت‌های ایرانی دارای مجوز به فروش برود، در سفرمارکت قابل خرید است. شرکت‌های هواپیمایی ایرانی مانند ایران ایر (هما)، قشم ایر، کیش ایر، ماهان، آسمان، وارش، زاگرس، آتا، معراج، کارون، ایران ایرتور، تابان، کاسپین، اترک، پویا، ساها، سپهران، فلای پرشیا، پارس و مشهورترین ایرلاین های خارجی مانند ترکیش ایرلاین، آنادولو جت، هواپیمایی امارات، فلای دوبی، پگاسوس، لوفت هانزا، قطر ایرویز، ایر عربیا، سوئیس ایرلاین و… همه در سفرمارکت قابل خرید هستند.

سفرمارکت؛ مرجع خرید بلیط هواپیما

سفرمارکت؛ بزرگترین مارکت‌پلیس سفر در ایران با بیش از 44 سایت فروشنده

سفرمارکت بستری است جامع برای خرید راحت و ارزان بلیط هواپیما. این مارکت پلیس به خریداران امکان می‌دهد به‌طور همزمان و بدون زحمت بیش از 44 سایت فروشنده را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین بلیط هواپیما را خریداری کنند. همچنین پشتیبانی همه‌روزه و اعتبارسنجی فروشندگان به متقاضیان این امکان را می‌دهند تا بدون نگرانی بلیط مورد نظرشان را پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *